2014. november 22., szombat

"Hát én immár kit válasszak?"


Mert választani kell. Most is, mint mindig az életben. Gyakran csak nagyon rossz és kevésbé rossz közül lehet. Mint az életben. (És igazán mindegy, hogy ennek épp nem látom majd se hasznát, se kárát, a felelősségem marad.) Az újpesti, és majd a veszprémi eredmény kedvező esetben megbonthatja a kétharmados uralmat. De hát ez most agyrém! Hogy a népszerű, talán még jobbos szavazókat is magával ragadó Kiss Péter helyére egy ismeretlen, hetvenéves - hadd lehessen jövőre ismét választásra költeni -, koránál és határőrségénél fogva nyilván régi kommunistát állít az MSZP, és még csak arra se figyeltek, hogy ne legyen kompromittálható. (Bár hogy a KGB miért zavarja az uralkodóosztályt, melynek leguralkodóbbja Putyinnal barátozik - nem elírás, a Csillagok Háborúja óta szeretem ezt a szót -, hát ebben sincs logika.) A szocdem Smuck Andorra nem csak azért nem voksolhatok, mert már vagy féltucat pártot végigpróbált, hol csinálhatna karriert, de egyszer még az állásomból is kizabált. Az én szememben a legkisebb rosszra, az LMP-re meg szintén nem szavazhatok, mert nincs esélyük, és akkor úgy járnék, mint a buta lány, hogy el is mentem szavazni, meg nem is szavaztam. Újpestre figyel most mindenki, így  rajtam (is) az ország szeme. Marad a remény, hogy reggelre tán megálmodom...
Meg a sajnálkozás, hogy a Magyar Kétfarkú Kutya Párt nem állít(hat) jelöltet.


Az időközi választásra vonatkozó index-hír: 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése